Hoe kan ik de beschikbaarheid van een apparaat zien ?
In de productfiche van elk product vindt u informatie over de beschikbaarheid van het apparaat. Er zijn twee mogelijkheden: afhalen of bezorgen.
Om de beschikbaarheid van een apparaat in een winkel te controleren, moet u uw voorkeurswinkel aanduiden. Elk product dat na 13.00 uur beschikbaar is, is op dat moment in voorraad in de winkel.
Waarom staat mijn bestelling "in behandeling" ?
Als uw bestelling "in behandeling/voorbereid" blijft in het statusoverzicht van uw accountbetekent dit dat wij (nog) geen bevestiging van uw betaling hebben ontvangen.
De vertraging kan tot 3 werkdagen duren voor we uw betaling ontvangen.
Hoe maak ik een account aan ?
U kunt op twee verschillende manieren een account aanmaken.
Tijdens uw aankoop, in uw winkelwagentje, na het invoeren van een postadres dat nog niet gekoppeld is aan een gekoppeld account of op deze pagina. Nadat u uw e-mailadres hebt ingevoerd, wordt u naar een pagina geleid waar u uw gegevens kunt invoeren.
Hoe maak ik een bedrijfsaccount aan ?
Na het invoeren van een nieuw e-mailadres in het winkelwagentje of bij de account login, wordt u doorgestuurd naar een pagina waar u uw factuurgegevens moet invullen. Vink 'bedrijf' aan, zodat u uw BTW-nummer en een contactpersoon kunt opgeven. Uw aankoopbon bevat onmiddellijk alle te gebruiken gegevens dat u kan gebruiken als factuur.
Hoe kan ik online bestellen ?
Zie de volledige procedure voor online bestellen hier.
Hoe kan ik online betalen ?
U kunt kiezen tussen verschillende veilige online betaalmethoden. Alle informatie over de betaalmethoden vindt u hier.
Wat moet ik doen als ik een probleem heb met een bestelling ?
Als u problemen heeft met een bestelling, kunt u contact met ons opnemen via :