Wat zijn de verschillende statussen van mijn bestelling ?
De mogelijke statussen van uw bestellingen op onze website zijn: "in voorbereiding/levering" - "verzonden" - "afgehaald in de winkel" - "ontvangen". De leveringsstatus kan worden gecontroleerd via de link in de mail met de verzendbevestiging.
Waarom is mijn bestelling "in behandeling" ?
Als uw bestelling "in behandeling/voorbereid" blijft in het statusoverzicht van uw account, betekent dit dat wij (nog) geen bevestiging van uw betaling hebben ontvangen. Als u met een kredietkaart hebt betaald, wordt de betaling onmiddellijk uitgevoerd. Als u per bankoverschrijving hebt betaald, kan dit proces 48 tot 72 uur duren. Als u vragen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen ?
U kunt alle informatie over uw bestellingen en hun status vinden in "UW ACCOUNT", onder "AL UW BESTELLINGEN".
Waar kan ik mijn kassabon of factuur vinden ?
Al uw facturen zijn terug te vinden in het gedeelte "Mijn account" van onze website. Afhankelijk van uw bestelling kunt u facturen downloaden en/of afdrukken. Om een duplicaat van uw factuur te verkrijgen voor een aankoop in de winkel, gelieve rechtstreeks contact op te nemen met de winkel.