
ONGEVEER 20% GOEDKOPER
DAN DE REST VAN DE MARKT

U MINIMUM PRIJZEN EN
MAXIMUM TEVREDENHEID

CONTACT OPNEMEN

U HEBT EEN DRINGENDE VRAAG ?
Onze dienst contact klanten is beschikbaar van maandag tot en met zaterdag van 9u tot 18u, uitgezonderd feestdagen.
Vaak is het antwoord op uw vraag ook dadelijk beschikbaar op onze website.
Een defect toestel ? zie: https://www.electrodepot.be/nl/sav/panne/
Betalen met eco cheques: https://www.electrodepot.be/nl/eco-cheques.html
Onze leveringen: https://www.electrodepot.be/nl/levering-en-afhaling-in-de-winkel
Onze adressen en openingsuren: https://www.electrodepot.be/nl/onze-winkels
Voor meer/andere vragen, bekijk ook: https://www.electrodepot.be/nl/faq
Ons contacteren :
U HEBT EEN VRAAG, EEN OPMERKING OF HULP NODIG ?
DE MEEST GESTELDE VRAGEN
Hoe de beschikbaarheid van een toestel controleren ?
De productfiche van elk product bevat deze informatie.
1. Beschikbaarheid voor levering aan huis of in een afhaalpunt
Indien u een levering aan huis of een levering in een specifiek afhaalpunt wenst, is deze informatie dadelijk zichtbaar.
Ofwel staat er
Op voorraad voor levering aan huis of in een afhaalpunt
Ofwel staat er
Niet beschikbaar voor levering aan huis of in een afhaalpunt
Bij dit laatste betekent dit dat er geen voorraad meer beschikbaar is, in ons centraal magazijn van waaruit de bestelde toestellen worden verstuurd. Bij OP=OP Deals zijn er in principe geen extra aanleveringen voorzien. Bij toestellen uit ons vast assortiment kan deze status van tijdelijke aard zijn.
2. Beschikbaarheid voor afhaling in één van onze vestigingen
Indien u één vaste winkel hebt van Electro Depot, kan u deze best meteen instellen op onze homepage. Op basis van uw postcode kunt u de dichtstbijzijnde winkel zien en kiest u uw favoriete winkel en op deze manier ziet u onmiddellijk de beschikbaarheid van elk toestel in de betrokken winkel.
De informatie over de gekozen winkel blijft zichtbaar bovenaan de site.
In iedere productfiche kunt u nu de beschikbaarheid van een toestel nakijken. Alsook de termijn waarin het toestel in die winkel beschikbaar zal zijn.
Hier zijn 3 opties.
2.1 Dadelijk beschikbaar
Op voorraad voor afhaling over 1 uur in de winkel te ‘gekozen stad’.
Dit betekent dat het toestel op voorraad is in de gekozen winkel en dus 1 uur na de ontvangst van uw betaling en de bevestiging van uw bestelling, beschikbaar is voor afhaling in deze winkel.
U ontvangt steeds een mail met een afhaalbon om de beschikbaarheid te bevestigen. U kunt geen toestel komen afhalen zonder dat u deze bon voorlegt.
2.2 Beschikbaar binnen X dagen
Op voorraad – Afhaling binnen de X dagen in onze te ‘gekozen stad’.
Hierbij is er geen voorraad meer beschikbaar in de gekozen winkel, maar wel nog voorraad van het toestel in onze centraal magazijn. Na ontvangst van de betaling van uw bestelling, wordt het toestel daar voor u gereserveerd en klaargezet. Bij de eerstvolgende levering aan deze winkel, wordt wu toestel meegestuurd. Onze medewerkers zetten daarna het toestel klaar voor u en bevestigen de beschikbaarheid ervan via een mail met daarin de afhalingsbon.
2.3 Niet (meer) beschikbaar
Niet beschikbaar voor levering aan huis of in een afhaalpunt.
Helaas het toestel is niet (meer) op voorraad in de gekozen winkel en ook niet meer op voorraad in het magazijn dat instaat voor de leveringen aan deze winkel. U kunt het toestel niet bestellen voor een afhaling in deze winkel.
Maar, het toestel kan eventueel wel nog beschikbaar zijn in de winkel die iets verder ligt, maar ook voor u bereikbaar is.
Om dit na te kijken, klikt u op ‘> Wijzig uw winkel’, waarna u aan de hand van een postcode de beschikbaarheid in andere winkels kan nakijken. U kunt ook op gelijk welk moment van winkel wijzigen door te klikken op ‘Aanpassen’ in de banner bovenaan site (zie punt 2.)
Hoe de status van uw bestelling opvolgen ?
De status van uw bestelling is zichtbaar in ‘uw account’ onder ‘Mijn bestellingen’.
Op deze plaats vindt u eveneens de kassatickets van uw eerdere online aankopen.
Klik bovenaan op de homepage van onze website op het icoontje ‘Mijn account’
Vervolgens dient u zichzelf in te loggen met uw mailadres en paswoord.
Onder ‘MIJN BESTELLINGEN’ vindt u een overzicht van de ingevoerde bestellingen en hun status.
Let wel: de update is niet in real time, er kan dus een kleine vertraging op de informatie zitten.
De verschillende statussen zijn :
Wachtend op betaalbevestiging
We ontvingen (nog) geen bevestiging van uw betaling via onze online betalingsmodule of u koos voor een betaling via overschrijving en de ontvangst van het tegoed werd ons nog niet bevestigd.
Wordt verwerkt
Uw bestelling wordt door onze diensten momenteel verwerkt. De goederen worden klaargemaakt voor verzending en de zending wordt van de nodige documenten voorzien.
Geannuleerd
Uw bestelling werd geannuleerd. Ofwel doordat deze onbetaald bleef ofwel op uw aangegeven na een contact met onze klantendienst.
Verzonden
Uw toestel werd aan de transporteur verstuurd. U ontvangt op dat moment ook een mail met daarin een track & trace code. Let wel: deze code wordt enkel actief nadat de transporteur de ontvangst van uw colis heeft bevestigd. Indien de transporteur hierop een vertraging heeft, is uw zending niet geactiveerd bij hen.
Wordt geleverd
U bestelling is onderweg naar het gekozen adres of afhaalpunt.
Wordt voorbereid
Uw bestelling werd bevestigd en wordt in de gekozen winkel klaargezet.
Klaar in de winkel
Uw bestelling staat klaar voor afhaling in de gekozen winkel.
Afgehaald in de winkel
Uw bestelling werd afgehaald in de winkel.
Hoe uw bestelling wijzigen of annuleren ?
Als u uw bestelling nog wenst te wijzigen of te annuleren, dient u contact op te nemen met onze klantendienst. Een aanpassing of annulatie dient steeds schriftelijk bevestigd te worden, dus ook na een telefonisch contact met onze klantendienst.
U kunt ons contacteren via :
Hoe uw bestelling retourneren ?
Bij een online aankoop, kunt u binnen de wettelijke termijn van 14 dagen beroep doen op het herroepingsrecht.
Het product dient in de originele onbeschadigde verpakking teruggestuurd te worden, samen met het ingevulde formulier en uw IBAN Rekening nummer op volgend adres :
ELECTRO DEPOT BELGIUM
RETOUREN WEB
Lenniksebaan 371
1070 Anderlecht
Het herroepingsformulier, kan u hier downloaden.
Uw product dient zich in de originele verpakking te bevinden, inclusief alle accessoires, klaar voor herverkoop. Op basis van een controle van het product zal het bedrag voor terugbetaling worden bepaald. Het terugsturen in de niet- originele verpakking van alle producten of geopende verpakking voor pc’s, tablets, gsm’s, smartphones, hygiënische toestellen of toestellen met contact aan lichaamsdelen… wordt beschouwd als een ernstige waardevermindering.
Het risico van beschadiging en de kosten van de retourzending zijn ten laste van de klant.
Op het moment dat wij uw zending hebben ontvangen en het product en de verpakking hebben kunnen controleren, zullen we overgaan tot de procedure van terugbetaling van de waarde van het toestel. Dit alles binnen de wettelijke termijn van 10 werkdagen.
Alle verdere informatie, vindt u hier.
Wat te doen met een defect toestel ?
Voor elke herstelling of interventie dienen we over een kopie van uw kassaticket te beschikken.
Indien u de aankoop in één van onze winkels hebt verricht, dient u deze aanvraag in de winkel te doen. Alleen zij hebben toegang tot deze gegevens en kunnen u een duplicaat van het kassaticket bezorgen.
Indien u via onze website een bestelling deed, kan u uw kassaticket downloaden en printen, in uw account onder de rubriek ‘Mijn bestellingen’.
1. Bij een klein huishoudtoestel of een TV tot 42”
1.1 Dienst-na-verkoop in één van onze vestigingen
Gelieve met uw toestel naar één van onze Dienst-na-Verkoop service centers in onze winkels te komen, zodat we u kunnen helpen bij het stellen van een diagnose, het opstellen van een herstellingsdossier, het omruilen van een toestel,... Vergeet zeker uw kassaticket niet mee te brengen.
1.2 Onze centrale Dienst-na-verkoop voor online bestellingen
Gelieve uw toestel op te sturen naar
ELECTRO DEPOT BELGIUM
DNV WEB
Lenniksebaan 371
1070 Anderlecht
Gelieve uw toestel, indien mogelijk, in de originele verpakking te versturen, met daarin een kopie van het kassaticket, uw volledige contactgegevens en een omschrijving van de panne.
Het risico voor beschadigingen tijdens het transport ligt bij u, dus gelieve extra aandacht te schenken aan de verpakking en de bescherming van uw toestel.
2. Bij grote huishoudtoestellen of TV’s vanaf 42”
Voor het stellen van een diagnose van de panne of een herstelling aan huis, dient u contact op te nemen met één van onze externe dienstverleners of met de hersteldienst van het merk van uw toestel.
Het te contacteren nummer is afhankelijk van het merk van uw toestel.
U vindt het te contacteren nummer terug op onze website.
Op deze pagina, dient u de 6-cijferige code van het toestel in te voeren, alsook de datum van aankoop (DD/MM/JJJJ).
Daarna verschijnt het te contacteren telefoonnummer of een invulformulier onderaan de pagina.
ANDERE VRAGEN
U hebt nog andere vragen? Bestelling, levering, betaling, klantendienst, nieuwsbrief...: u kunt meer informatie terugvinden in onze rubriek 'Vragen en antwoorden'.
Raadpleeg de vragen en antwoordenONS BEREIKEN
Brief
Stuur uw vragen rechtstreeks via de post naar het onderstaande adres:
Klantendienst
Lenniksebaan 371
1070 Anderlecht
Telefoon
Alle technische specificaties van onze toestellen en hun beschikbaarheid per winkel vindt u in de productfiche van de toestellen op onze website.
Indien u dergelijke vragen toch via onze klantendienst wenst te stellen, verzoeken we u het betalend nummer 070.30.00.00 te contacteren. (0,30€/mn), van maandag tot en met zaterdag van 9u tot 19u.