Levering aan huis of afhaling na 1u via onze Click&Drive

CONTACT OPNEMEN

Nous contacter

U HEBT EEN DRINGENDE VRAAG ?

Onze dienst Contact Klanten wordt overstelpt met allerlei vragen nu onze winkels tijdelijk gesloten zijn.
Gelieve ons enkel te contacteren indien uw vraag handelt over een extreem dringend probleem.
Hou voor u uw vraag stelt rekening met de informatie hieronder met betrekking tot leveringen.
Gelieve steeds uw bestelnummer te vermelden.

Momenteel kampen alle transporteurs in België met een gemiddelde vertraging van 3 werkdagen.
Bestellingen van meerdere toestellen worden niet noodzakelijk in één keer samen geleverd.
Voor bestellingen met een levering via BPOST dient u te rekenen op een termijn van 5 werkdagen.
In de bevestigingsmail bevindt zich een link naar de track&trace pagina op hun site.
Deze code wordt enkel actief op het moment dat BPOST de ontvangst van de goederen heeft bevestigd.
Gezien hun achterstand, zijn de codes nog niet actief op het moment dat u deze ontvangt.
Bestellingen via Mondial Relay worden binnen de 6 werkdagen geleverd.
In de meeste regio's blijven de leveringen doorlopen op zaterdag en zelfs zondag.
Sowieso maakt Mondial Relay steeds een afspraak met u voor de levering van uw toestel.

Dank u voor uw begrip.

Ons contacteren :

Email



U HEBT EEN VRAAG, EEN OPMERKING OF HULP NODIG ?