GRATIS LEVERING via Bpost vanaf 50€ - Levering: max 2 werkdagen - CLICK&COLLECT: na 1u GRATIS afhalen

Mijn garanties of reparaties

Waar kan ik mijn ontvangstbewijs of factuur terugvinden ?

Alle ontvangstbewijzen of, indien u als bedrijf geregistreerd bent, alle facturen, voor uw online aankopen kunt u vinden in het "Mijn Account" gedeelte van onze website. Afhankelijk van uw bestelling, kunt u uw ontvangstbewijs downloaden en/of afdrukken.

Om een duplicaat van een aankoopbewijs in de winkel te verkrijgen, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de winkel of met onze klantendienst.
Klik hier voor onze contactgegevens.

Welke garantie heb ik op mijn uitrusting ?

Voor alle nieuwe elektrische apparaten geldt een wettelijke garantie van 2 jaar.
Op onze eigen merkapparaten tot 150€, heeft u recht op een gratis omruiling in geval van een technisch defect dat onder de wettelijke garantie valt. U ontvangt automatisch een nieuw toestel in ruil (of in de vorm van een waardebon).
Op gereviseerde apparaten zit één jaar garantie. Het gebrek moet in overeenstemming zijn met de bepalingen van de wet op de consumentenbescherming van 1 september 2004. Meer details vindt u in onze algemene voorwaarden.

Wat te doen als een klein (huishoudelijk) apparaat stuk gaat of een defect vertoont ?

Breng uw apparaat naar de servicedienst van een van onze winkels, zodat wij u kunnen helpen bij het stellen van een diagnose, het opstellen van een reparatiedossier of, indien nodig/mogelijk, het omruilen van een apparaat, ...

Vergeet niet uw aankoopbewijs, de volledige originele verpakking en alle accessoires mee te brengen.

Wat te doen in geval van een defect aan een TV-toestel tot 42" ?

Breng uw toestel naar een van onze servicecentra, zodat wij u kunnen helpen bij het stellen van een diagnose, het voorbereiden van een dossier of het omruilen van een toestel volgens de voorwaarden van de leverancier.

Vergeet niet uw ontvangstbewijs, de volledige originele verpakking en alle accessoires mee te nemen.

Wat te doen in geval van een defect aan een TV van meer dan 42" ?

Op deze pagina, vindt u de procedure voor het aanvragen van een woningreparatie.

Wat te doen als een groot apparaat stuk gaat ?

Op deze pagina, vindt u de procedure voor het aanvragen van een woningreparatie.

Waar kan ik de status van mijn product zien ?

Op deze pagina kunt u het nummer van het reparatiebestand en het wachtwoord dat u hebt ontvangen invoeren.

De status van de reparatie van uw toestel wordt automatisch weergegeven. Als u hier niet voldoende informatie vindt, kunt u gebruik maken van onze chatbox of contact met ons opnemen.