.

Mijn bestelling wijzigen of terugsturen

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren ?

Neem contact op met onze klantendienst.
De mogelijkheid tot onmiddellijke annulering en de termijn voor terugbetaling zijn afhankelijk van de status van uw bestelling en de levering ervan.
Reeds verzonden goederen moeten weer in ons bezit zijn voordat wij een terugbetaling kunnen doen.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen ?

Neem hiervoor contact op met onze klantendienst. De mogelijkheid om uw bestelling te wijzigen (inhoud, leveringswijze of adres) hangt af van de status van uw bestelling en de levering.

Wat houdt het herroepingsrecht in ?

Bij online bestellingen heeft u het recht om binnen 14 dagen de bestelling te herroepen.
Het verzoek tot herroeping moet schriftelijk worden ingediend via onze klantendienst.
Na schriftelijke toestemming van onze klantendienst kunt u het toestel op eigen kosten en verantwoordelijkheid terugsturen.

Het product moet in zijn oorspronkelijke, onbeschadigde en verkoopbare verpakking, samen met het ingevulde formulier en uw IBAN-rekeningnummer worden teruggestuurd naar het volgende adres :

ELECTRO DEPOT BELGIUM
RETOUREN WEB
Route de Lennik 371
1070 Anderlecht.

U kunt het product ook terugbrengen naar een van de winkels van ELECTRO DEPOT BELGIUM.

Uw product moet in de originele verpakking zitten, inclusief alle accessoires, klaar voor wederverkoop.
Op basis van een inspectie van het product zal het terugbetalingsbedrag worden bepaald. De terugzending van alle producten in niet-originele verpakking of open verpakking voor pc's, tablets, mobiele telefoons, smartphones, ... wordt beschouwd als een waardevermindering.

Hygiënische apparaten of apparaten die in contact komen met lichaamsdelen en apparaten die worden gebruikt voor de bereiding van voedsel kunnen niet worden teruggenomen.

Zodra wij uw zending hebben ontvangen en het product en de verpakking hebben gecontroleerd, zullen wij overgaan tot de terugbetalingsprocedure voor de waarde van het apparaat. Dit alles binnen de wettelijke termijn van 10 werkdagen.

Alle wettelijke bepalingen betreffende het herroepingsrecht kunt u hier nalezen.

Hoe retourneer ik een bestelling ?

Retourzendingen zijn toegestaan op grond van het herroepingsrecht (zie hierboven).
Alle andere retourzendingen moeten in de winkel worden gedaan.

Mijn toestel is tijdens het transport beschadigd

Controleer bij elke levering de verpakking voordat u de ontvangst van uw levering bevestigt.
Als de verpakking beschadigd is, moet u de levering weigeren of voorwaardelijk aanvaarden door dit op de leveringsbon te vermelden en onmiddellijk een duidelijke foto van de beschadigde verpakking te maken.

Zonder deze vermelding op de afleveringsbon zal het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de goede uitvoering van het transport en eventuele geschillen alle verantwoordelijkheid afwijzen.

Indien de levering het uitpakken en/of installeren omvat, dient u het toestel onmiddellijk in aanwezigheid van de vervoerder op eventuele schade te controleren.

Eventuele schade aan het toestel moet aan de vervoerder worden gemeld. U kunt de levering en/of verdere installatie van het toestel weigeren door dit op de leveringsbon te noteren en onmiddellijk een duidelijke foto te nemen van het beschadigde onderdeel.

Zonder deze vermelding op de afleveringsbon wijst het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de goede uitvoering van het transport en eventuele geschillen elke verantwoordelijkheid af.

Alle klachten moeten met een volledig dossier (ticket, foto en bewijs van vervoerder met vermelding) aan de klantendienst worden gericht.