.
Dienstverlening ELECTRO DEPOT BRUGGE

Wegens einde huurovereenkomst en het niet bereiken van een nieuw akkoord, dienen we u met spijt in het hart te melden dat we onze winkel te B-Park Brugge sloten.
De dichtstbijzijnde winkel bevindt zich op de Torhoutsesteenweg 631, 8400 OOSTENDE.
Alle andere vestigingen van ELECTRO DEPOT BELGIË vindt u hier.

Hieronder vindt u de verschillende opties met betrekking tot onze verdere dienstverlening of uw toekomstige aankopen.

1. Wat te doen bij een defect toestel?

De volledige begeleiding met betrekking tot het opstarten van hersteldossier van een toestel dat al dan niet onder garantie valt, kunt u hier opvragen.

2. Waar vind ik mijn kassaticket?

Het kassaticket is het enige geldige bewijs voor een tussenkomst van de garantie.
Indien u ons uw e-mailadres bezorgde tijdens de afrekening in de winkel, hebt u dit kassaticket eveneens per mail ontvangen.

Indien u de aankoop online deed, beschikt u daarnaast over de mogelijkheid om uw kassaticket te consulteren, te downloaden en af te printen, in uw account op onze website.

Klik hier om u in te loggen en via ‘Al uw bestellingen’ kunt u het nodige ondernemen.

Bij een verloren ticket voor een aankoop in onze winkel dient u een mail te sturen met uw naam, het aangekochte toestel en de aankoopdatum aan: ed-sav_oostende@electrodepot.be
Zij zullen u per mail een duplicaat ervan bezorgen.

3. Wat te doen bij een lopend Dienst-na-verkoop dossier / een toestel in herstelling?

De opvolging van alle Dienst-na-verkoop dossiers is overgenomen door deze afdeling van onze winkel te Kortrijk.
U kunt hen bereiken per mail op: ed-sav_kortrijk@electrodepot.be of via 056 91 06 90.
Gelieve steeds het dossiernummer te vermelden in uw communicatie.

4. Waar vind ik raad voor het gebruik van mijn toestel?

Van bijna alle producten die we verkopen, kunt u de handleiding op onze website terugvinden.
Hou uw kassaticket met de productcode bij de hand, zodat u op deze pagina snel en gemakkelijk de gewenste documenten kan downloaden.
Voor andere vragen over uw aangekochte producten kunt u terecht in onze winkel te Oostende.

5. Waar kan ik terecht bij problemen met een online bestelling (levering, info, retouren,...)?

Onze customer care service is bereikbaar via telefoon, mail of messenger.
Zorg ervoor dat u uw bestelnummer bij de hand hebt of toevoegt in de communicatie zodat onze medewerkers u snel kunnen verder helpen.

Mail: contact-nl@electrodepot.be
Messenger: via onze Facebookpagina
Tel: 070 30 00 04

6. Waar kan ik nu mijn elektro- en multimedia toestellen kopen aan de laagste prijs?

De dichtstbijzijnde winkel bevindt zich op de Torhoutsesteenweg 631, 8400 OOSTENDE.
Alle andere vestigingen van ELECTRO DEPOT BELGIË vindt u hier.

Uiteraard kunt u ook online uw aankopen doen in onze webshop.
We leveren onze toestellen op een adres naar keuze in België.