.

WAT KAN EN WAT MAG NIET TIJDENS DE COVID-19 QUARANTAINE

ONZE WINKELS ZIJN OPEN - HOE KUNT U ZE BEZOEKEN ?

Zoals hieronder vermeld blijven aankopen via onze website mogelijk: U kunt kiezen tussen een levering op een adres naar keuze of voor een afhaling via de Click&Drive zones op de parkings van onze winkels.
Onze winkels zijn open en onze medewerkers zijn in onze winkels aanwezig om:

  • u in de winkel te helpen tijdens uw bezoek op afspraak - Maak een afspraak
  • uw online bestelling in te laden in uw voertuig
  • u te helpen bij een panne of een defect
  • u telefonische bijstand te bieden bij online bestellingen of om uw telefonische bestelling op te nemen

Click & Drive

Tijdens deze lockdown blijft het afhalen van uw online bestellingen mogelijk tijdens de openingsuren van de winkels. Op de parkings van onze winkels bevindt zich een Click & Drive laadzone waar u zonder contact en zonder kosten, uw bestelling kunt komen afhalen. Onze medewerkers laden uw bestelling in uw wagen.
Alle informatie hierover, kunt u hier nalezen..

Leveringen

De leveringen LD1 en LDS blijven mogelijk. Gelieve fysiek contact met onze transporteurs te vermijden en voldoende afstand te houden.

Bij een levering LD1 plaatsen de transporteurs het toestel aan uw deur en na een beknopte controle van de verpakking, kunt u uw goedkeuring geven van de levering. Indien u opmerkingen hebt over de staat van de verpakking, neem dan onmiddellijk foto's van de eventuele beschadiging en bezorg ons die per mail.

Gelieve bij leveringen met 2 personen de instructies te geven om daarna de kamer te verlaten.

Leveringen van kleine toestellen gebeuren door Bpost. Indien u niet opendoet op het moment van aanbellen, zal uw colis in het dichtstbijzijnde nog geopende Bpost punt ter afhaling worden gelegd.

Bestellingen van meerdere toestellen worden niet noodzakelijk in één keer samen geleverd.

Voor bestellingen met een levering via BPOST dient u te rekenen op een termijn van 2 werkdagen.
In de bevestigingsmail bevindt zich een link naar de track&trace pagina op hun site.
Deze code wordt enkel actief op het moment dat BPOST de ontvangst van de goederen heeft bevestigd.
Gezien hun achterstand, zijn de codes nog niet actief op het moment dat u deze ontvangt.

Bestellingen via Mondial Relay worden binnen de 3 werkdagen geleverd.
Mondial Relay maakt steeds een afspraak met u voor de levering van uw toestel.

Betalingen

Elke bestelling dient vooraf betaald te worden op onze website. U hebt hierbij de keuze tussen Bancontact, MasterCard, VISA, PayPal of een overschrijving. Bij deze laatste wordt uw bestelling pas behandeld na ontvangst van de tegoeden op onze rekening. Dit kan een vertraging tot meerdere dagen veroorzaken.
De optie om te betalen in meerdere keren blijft mogelijk. Indien u nog niet beschikt over een MasterCard BuyWay kaart, kunt u deze onmiddellijk aanvragen via onze website.

In uw winkelmandje, hebt u de optie bij de betaalmethodes 'betaal in meerdere keren'. Hier kunt u kiezen voor 'vraag uw MasterCard BuyWay van Electro Depot aan'. Via deze link kan u uw dossier vervolledigen en wordt dit ook dadelijk online goedgekeurd. U dient wel te beschikken over een ITSME account op uw smartphone (App voor IOS en Android). De bestelling wordt direct geregistreerd, maar de kaart ontvangt u later thuis.

Indien u betaalt via overschrijving, dient u rekening te houden met een vertraging van uw levering. Uw bestelling wordt pas geactiveerd op het moment dat we uw overschrijving ontvangen. Afhankelijk van uw bank, kan dit een extra wachttijd opleveren.

Betaling met Eco Cheques :
Er bestaat geen enkel systeem om online met eco cheques te betalen. U dient het gewenste toestel online te bestellen, met een afhaling in één van onze winkels.
Bij de afhaling van uw toestel zal u de eco cheques kunnen verzilveren onder de vorm van een terugbetaling op uw bankkaart.
Let wel: enkel indien het toestel effectief betaalbaar is met eco cheques. Zie voorwaarden : https://www.electrodepot.be/nl/eco-cheques.html.

DIENST-NA-VERKOOP: KLEIN ELEKTRO & TV’S TOT 42”

Onze dienst-na-verkoop afdelingen blijven geopend onder strikte sanitaire maatregelen.
Slechts één persoon is toegelaten. U dient uw aankomst aan de deur telefonisch te melden, waarna iemand u zal komen helpen of u de instructies met betrekking tot de wachttijd zal melden.

DIENST-NA-VERKOOP: GROOT ELEKTRO & TV’S GROTER DAN 42”

Voor het stellen van een diagnose van de panne of een herstelling aan huis, dient u contact op te nemen met één van onze externe dienstverleners of met de hersteldienst van het merk van uw toestel.
Het te contacteren nummer is afhankelijk van het merk van uw toestel.
U vindt het te contacteren nummer terug op onze website.
Op de pagina https://www.electrodepot.be/nl/sav/panne/, dient u de 6-cijferige code van het toestel in te voeren, alsook de datum van aankoop (DD/MM/JJJJ).
Daarna verschijnt het te contacteren telefoonnummer onderaan de pagina.

Contact en informatie

Bij vragen, kunt u terecht bij onze dienst contact klanten, bij voorkeur per mail of via Facebook Messenger. Uit voorzorg laten we zo veel mogelijk medewerkers van de klantendienst van thuis uit werken, waardoor de bereikbaarheid via de telefoon in de juiste landstaal momenteel verre van optimaal is. Om die reden vragen we uitdrukkelijk om ons via mail of messenger te contacteren. Deze manier van werken laat ons ook toe om de hoogst dringende gevallen eerst te behandelen.

Mogen we u vragen om eerst deze tekst grondig na te lezen voor u ons contacteert. Gelieve uw vraag slechts één maal via één kanaal te sturen.
Door de opgelegde tijdelijke sluiting van onze winkels is het momenteel ontzettend druk op deze dienst. Er werden extra medewerkers ingeschakeld om al uw vragen tijdig te beantwoorden (doel wachttijd: 2u tot maximaal 1 werkdag).
Onze diensten zijn actief van maandag tot zaterdag van 9u tot 18u, uitgezonderd op feestdagen.

Email

Dank u voor uw begrip, hou afstand en blijf gezond.