Levering op een adres naar keuze of Click&Drive: contactloos afhalen na 1 uur.

WAT KAN EN WAT MAG NIET TIJDENS DE COVID-19 QUARANTAINE

ONZE WINKELS BEZOEKEN

Onze winkels zijn opnieuw open onder strikte voorwaarden.
Alle informatie hierover, vindt u hier.
Ook het aantal bezoekers aan onze Dienst-na-verkoop afdeling zullen we op dat moment zeer strikt moeten aan banden leggen. Kom niet massaal de eerste dagen aub. Dank u voor uw begrip.

Click & Drive

Om het bezoek aan onze winkels zo vlot mogelijk te laten verlopen, hebben we ondertussen ons CLICK & COLLECT service gewijzigd.
We hebben onze parkings volledig aangepast zodat een contactloze afhaling van uw online bestelling mogelijk is en u de winkel niet meer hoeft te betreden.
Alle informatie hierover, kunt u hier nalezen.

Leveringen

Gezien de nieuwe evolutie in de richtlijnen met betrekking tot de verspreiding van het COVID-19 virus, zijn enkel en alleen nog leveringen aan de deur mogelijk.
Leveringen met plaatsing in de gewenste kamer, met het verwijderen van de verpakking en een simpele aansluiting kunnen niet meer worden uitgevoerd.
Onze transporteur neemt uw oud soortgelijk elektrisch toestel mee bij de levering van een nieuw toestel. Het toestel dient klaar te staan aan de deur van uw woning of het appartementsgebouw, klaar voor transport. Gelieve de buitenkant van het toestel te reinigen met een desinfecterend middel.

Verplaatsingen door 2 personen in één bestelwagen zijn wettelijk niet meer toegestaan waardoor toestellen van meer dan 75kg tijdelijk niet meer beschikbaar zijn op onze website maar u kunt deze toestellen wel kopen in onze winkels en laten leveren of zelf meenemen.

Gelieve fysiek contact met onze transporteurs te vermijden en voldoende afstand te houden. Zij plaatsen het toestel aan uw deur en na een beknopte controle van de verpakking, kunt u uw goedkeuring geven van de levering. Indien u opmerkingen hebt over de staat van de verpakking, neem dan onmiddellijk foto's van de eventuele beschadiging en bezorg ons die per mail.
Leveringen van kleine toestellen gebeuren door Bpost. Indien u niet opendoet op het moment van aanbellen, zal uw colis in het dichtstbijzijnde nog geopende Bpost punt ter afhaling worden gelegd.

Bestellingen van meerdere toestellen worden niet noodzakelijk in één keer samen geleverd.

Voor bestellingen met een levering via BPOST dient u te rekenen op een termijn van 3 werkdagen.
In de bevestigingsmail bevindt zich een link naar de track&trace pagina op hun site.
Deze code wordt enkel actief op het moment dat BPOST de ontvangst van de goederen heeft bevestigd.
Gezien hun achterstand, zijn de codes nog niet actief op het moment dat u deze ontvangt.

Bestellingen via Mondial Relay worden binnen de 4 werkdagen geleverd.
In de meeste regio's blijven de leveringen doorlopen op zaterdag en zelfs zondag.
Sowieso maakt Mondial Relay steeds een afspraak met u voor de levering van uw toestel.

Status van de bestelling

Om onze informatica systemen minder te belasten, kan het zijn dat de status van uw bestelling niet up to date is.

Waarom is de levering niet gratis

We bieden altijd de laagste prijs, inclusief verzendkosten, aan en kunnen ons bedrijfsmodel niet veranderen. Als u een apparaat goedkoper vindt, kunt u ons dat laten weten en dan passen wij de prijs van het apparaat aan.
Wij ontvangen geen korting van de transporteurs, maar doen ondanks dat alles een extra inspanning voor u. Onze prijzen werden verlaagd naar de laagst mogelijk kost van €19,90 per bestelling bij en levering via Mondial Relay.

Betalingen

Elke bestelling dient vooraf betaald te worden op onze website. U hebt hierbij de keuze tussen Bancontact, MasterCard, VISA, PayPal of een overschrijving. Bij deze laatste wordt uw bestelling pas behandeld na ontvangst van de tegoeden op onze rekening. Dit kan een vertraging tot meerdere dagen veroorzaken.
De optie om te betalen in meerdere keren blijft mogelijk. Indien u nog niet beschikt over een MasterCard BuyWay kaart, kunt u deze onmiddellijk aanvragen via onze website.
In uw winkelmandje, hebt u de optie bij de betaalmethodes 'betaal in meerdere keren'.
Hier kunt u kiezen voor 'vraag uw MasterCard BuyWay van Electro Depot aan'.
Via deze link kan u uw dossier vervolledigen en wordt dit ook dadelijk online goedgekeurd.
U dient wel te beschikken over een ITSME account op uw smartphone (App voor IOS en Android).
De bestelling wordt direct geregistreerd, maar de kaart ontvangt u later thuis.
Indien u betaalt via overschrijving, dient u rekening te houden met een vertraging van uw levering. Uw bestelling wordt pas geactiveerd op het moment dat we uw overschrijving ontvangen. Afhankelijk van uw bank, kan dit een extra wachttijd opleveren.

DIENST-NA-VERKOOP: KLEIN ELEKTRO & TV’S TOT 42”

De Dienst-Na-Verkoop centra in onze winkels zijn opnieuw beschikbaar en toegankelijk voor onze klanten. Onze medewerkers kunnen we u helpen bij het stellen van een diagnose, het opstellen van een herstellingsdossier, het omruilen van een toestel,...
Vergeet zeker uw kassaticket niet mee te brengen. 
Bij het bezoek van onze winkels en de Dienst-na-verkoop afdeling gelden momenteel strikte COVID19-maatregelen. Gelieve deze stipt op te volgen, zodat we onze wachttijden tot een minimum kunnen herleiden. Momenteel zijn maximaal 2 klanten toegestaan in de Dienst-Na-Verkoop afdeling.

DIENST-NA-VERKOOP: GROOT ELEKTRO & TV’S GROTER DAN 42”

Voor het stellen van een diagnose van de panne of een herstelling aan huis, dient u contact op te nemen met één van onze externe dienstverleners of met de hersteldienst van het merk van uw toestel.
Het te contacteren nummer is afhankelijk van het merk van uw toestel.
U vindt het te contacteren nummer terug op onze website.
Op de pagina https://www.electrodepot.be/nl/sav/panne/, dient u de 6-cijferige code van het toestel in te voeren, alsook de datum van aankoop (DD/MM/JJJJ).
Daarna verschijnt het te contacteren telefoonnummer onderaan de pagina.

Contact en informatie

Bij vragen, kunt u terecht bij onze dienst contact klanten, bij voorkeur per mail of via Facebook Messenger. Uit voorzorg laten we zo veel mogelijk medewerkers van de klantendienst van thuis uit werken, waardoor de bereikbaarheid via de telefoon in de juiste landstaal momenteel verre van optimaal is. Om die reden vragen we uitdrukkelijk om ons vooral via mail of messenger te contacteren. Deze manier van werken laat ons ook toe om de hoogst dringende gevallen eerst te behandelen.
Mogen we u vragen om eerst deze tekst grondig na te lezen voor u ons contacteert. Gelieve uw vraag slechts één maal via één kanaal te sturen.
Door de opgelegde tijdelijke sluiting van onze winkels is het momenteel ontzettende druk op deze dienst.
Er werden extra medewerkers ingeschakeld om al uw vragen tijdig te beantwoorden (doel wachttijd: maximaal 1 werkdag).
Onze diensten zijn actief van maandag tot zaterdag van 9u tot 18u, uitgezonderd op feestdagen.

Email

Dank u voor uw begrip, hou afstand en blijf gezond.